اجمل وصفات الطبخ الشرقية ....

يوم جميل اووى

امبارح كان من أسعد الأيام في حياتي بجد انا اول ماشوفت جده من الطياره مكنتش مصدقة نفسي وكنت بجد بعيط من الفرحة عشان حسة اني خلاص هشوف ماما وبابا واخواتي
ولا لما طلعتلهم ,كنت بضور عليهم وخايفه انهم مش يكونوا لسه وصلو .
اول ماشفتهم كنت والله بجري بجد كان فيا احساس غريب قوي وبابا عدالي حنين من فوق السور قبل ما اوصلهم حضنتها جامد اوي واول ما شفت ماما وحضنتها وانا ماسكه حنين وواعدنا نعيط احنا التنين جامد وفي نفس اللحظة برضو كانت لولو فحضني بجد الكلام عمره ما هيوصف شعوري امبارح كانت لحظة غريبة وبعدها
سلمت خدت بابايا حضن جامد اوي لانه بجد كان وحشني اوي فعلا بس للأسف اسلام مكنش موجود هناك ولا خالتو ويوسي ومريومه ودودو وعمو محمد فعلا ده الحاجة الوحيده اللي دايقتني امبارح بس الحمد لله اني معاهم انا مش قادره فعلا اصدق نفسي لدلوقتي يارب العشر ايام دول يعدوا بأبطأ ما يمكن عشان اكون معاهم كتييييير اوي



0 التعليقات:

علقو رايكم يهمنا وقول رايك وبكل صراحة